S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.



ODPORÚČANÝ POSTUP REKLAMÁCIE

1.1 Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

1.2 V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 a nasl. Občianskeho zákonníka.

1.3 Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

1.4 Reklamácie mechanického poškodenia obalu výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky (článok 5, bod 5.8 Všeobecných obchodných podmienok).

1.5 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním: - k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim, - používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru, - zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, - poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním.

1.6 Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

1.7 Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

1.8 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu dodávateľa/výrobcu:

Ammyla s.r.o.
Letná 42
048 01 Rožňava

Výrobca tovar následne posúdi. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a taktiež aj vyplnený Reklamačný formulár.
Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
Odporúčame vám však pred zaslaním tovaru na reklamáciu kontaktovať nás buď emailom (ammyla.sk@gmail.com) alebo telefonicky +421 950 879 841 

1.9 Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru v písomnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

1.10 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.

VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY)

V našej dielni pracujeme štyria. Snažíme sa, aby každá taška, batoh alebo kabelka, ktorá nám prejde cez ruky bola nie len pekná, ale aj kvalitná.
Handmade výrobky nie sú zo storjovej / pásovej výroby. Každý kus, ktorý vytvoríme je svojim spôsobom jedinečný. To znamená, že každá taška, kabelka alebo batoh môže byť jemne odlišná.
Práve v "nedokonalosti" podľa nás spočíva čaro, originalita a krása ručnej tvorby.

Uvedomujeme si však, že každý z nás má iný vkus a predstavy. Môže sa stať, že farba, ktorú kupujúci vidí u seba je iná, ako ju zobrazujú naše monitory, alebo si tašku predstavoval inak a pod.

Tak ako všade aj u nás teda platí, že tovar, ktorý je zakúpený prostredníctvom elektronického obchodu Ammyla.sk je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní.

Tovar nesmie byť poškodený nad rámec normy, ktorú určuje zákon.

Od zmluvy nemôže odstúpiť, tovar nemôže vrátiť kupujúci, pre ktorého bol tovar vyrobený na základe jeho špeciálnych požiadaviek

Poštovné náklady, ktoré zákazníkovi vzniknú pri vracaní tovaru hradí kupujúci

Všetky podrobnosti o odstúpení od zmluvy rieši zákon č. 102/2014 Z. z. najma paragrafy 7 až 10 - ( https://www.zakonypreludi.sk/zz/2014-102 )

Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy, resp. vrátiť tovar. Postupujte prosím nasledovne:

1. Napíšte nám mail, alebo nám zavolajte a oznámte nám prosím, že chcete tovar vrátiť. Mailom na - ammyla.sk@gmail.com alebo telefonicky +421 950 879 841 

2. Stiahnite a vyplňte si formulár na odstúpenie od zmluvy. Nájdete ho na konci tohto článku.

3. Tovar spolu s formulárom nám zašlite na našu adresu: Ammyla s.r.o., Letná 42, 048 01 Rožňava.

4. Akonáhle k nám tovar dorazí a my ho posúdime a vyhodnotíme ako nepoškodený, pošleme vám naspäť peniaze.

 

NThkODYxYj